s'échapper Cliquez sur le bouton X/Échap à tout moment pour quitter immédiatement familylegalcare.org. Vous serez redirigé vers google.com.

המצאת מסמכי בית משפט

Est-ce que vous avez un problème avec vous?

כדי להתחיל תיק בבית משפט למשפחה, עליך להגיש עתירה (pétition » – פה-טי-שאן »). עתירה היא בקשה כתובה מבית המשפט לקבל החלטה לגבי משהו. מי שמתחיל את התיק נקרא העותר (pétionnaire » – פה-טי-שא-נר »). מי שבצד השני של התיק נקרא הנתבע (défendeur » – רה-ספונ-דנט »). Si c'est le cas, vous devez le faire.

אתה עושה זאת על ידי כך שאתה גורם למסמכי בית המשפט להמסר ישירות לידי Oui. זה נקרא המצאה אישית (service personnel » – פר-סו-נאל סר-וויס »). לפעמים זה גם נקרא לתת לנתבע הודעה בדבר התיק. N'hésitez pas à nous contacter. אם המסמכים לא הומצאו באופן העומד בכללים, התיק שלך לא יתקדם.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

אתה לא רשאי להמציא בעצמך את המסמכים בדבר התיק שלך. כל אדם מגיל ומעלה רשאי להמציא את המסמכים, מלבד עותר או נתהע בתיק מ Oui. אדם זה יכול להיות חבר שלך, קרוב משפחה או כל אדם אחר. אתה גם יכול לשכור את שירותיו של ממציא מקצועי שימציא אר המסמכים עבום ך. אנשי מקצוע אלה רשומים בספר הטלפונים תחת הכותרת « Processus des serveurs. » הוא ימציא מסמכים עבורך, תמורת תשלום.

Avez-vous besoin d'aide?

ככלל, ניתן להמציא מסמכים בכל יום מימי השבוע מלבד יום ראשון. N'hésitez pas à nous contacter.

עתירה הכוללת צו הגנה ניתן להמציא בכל יום מימי השבוע, אפילו יום ראשון , בכל זמן. צריך להמציא עתירה כזאת לפחות 24 שעות לפני תאריך בית המשפט.

מסמכים מסויימים, כגון הוראה להראות סיבה (car show to order,(יכולים לכלול הוראות מפ ורשות מהשופט לגבי איך ומתי להמציא אותם.

Est-ce que vous avez besoin d'aide pour être en mesure de le faire?

Eh bien. יהיה לך זמן לנסות למצוא איפה הנתבע, או לשכור את שירותיו של ממציא מסמ כים מקצועי לחפש את הנתבע ולהמציא את המסמכים עבורך.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

אם מגיע תאריך בית המשפט ועדיין לא הצלחת להמציא את מסמכי בית המשפט, כ N'hésitez pas à nous contacter. Oui. הרשימה צריכה לכלול תאריכים ומקומות בהם ניסית לגרום שהמסמכים Oui. המקומות יכולים לכלול את בית הנתבע, מקום עבודתו או בית ספרו, או כל מקו ם אחר שאתה סבור שהנתבע עלול להמצא בו. N'hésitez pas à nous contacter. Assurez-vous que l'appareil est prêt à l'emploi. זה נקרא המצאה חלופית.

Est-ce que vous avez un problème avec vous ?

המצאה חלופית יכולה להיות:

• המצאת המסמכים לאדם שעובד עם הנתבע, כדי שזה ייתן לנתבע את המסמכים.

• המצאת המסמכים לאדם בביתו של הנתבע, כדי שזה ייתן לנתבע את המסמכים.

• פרסום מודעה בעיתון.

• הצמדת המסמכים לפתח ביתו של הנתבע.

השופט יכול להורות לך כיצד להמציא את המסמכים לנתבע. אתה חייב להמציא את המסמכים באופן שהורה השופט. N'hésitez pas à nous contacter..

כאשר אתה משתמש בהמצאה חלופית, שלח את המסמכים גם בדואר רשום עם קבלת מ סירה ( / courrier certifié avec accusé de réception demandé” – סר-טי-פאיד מייל” \ “רה-טורן רה-סיט רה-קווס-טד”), לכתובת המגורים ה אחרונה C'est vrai. סניף הדואר יוכל להראות לך איך לעשות זאת. C'est vrai. אם הנתבע לא יופיע בבית המשפט בתאריך בית המשפט הבא, תוכל לתת לבית המש פט עותק של הקבלה של הדואר הרשום, חתום בידי הנתבע, כדי להוכיח שהנתבע קיע C'est vrai. הוכחה זו, יחד עם אחת השיטות שתוארו לעיל, תאפשר לתיק שלך להתקדם.

Est-ce que tu es en train de le faire?

מסמכים מפני שתעזוב את בית המשפט ביום שתתחיל את התיק שלך יחידת CAP או ממחלקת שירות ייצוג עצמי (Division Service Represented-Self). כל המסמכים האלו.

זימון או הוראה להראות סיבה. N'hésitez pas à nous contacter. הוראה להראות סיבה מורה לנתבע בבית המ Je suis en train de le faire.

עותק של העתירה C'est vrai.

צו זמני, אם בית המשפט הוציא צו כזה.

עוד על המסמכים שיש להמציא.

גם תקבל טופס תצהיר (affidavit » – אה-פי-דיי-וויט ») המצאה. אתה לא ממציא מסמך זה לנתבע. Je pense que c'est vrai.

לפני שתעזוב את בית המשפט, תוודא שאתה מבין אילו מסמכים עליך להמצנא ליא Oui. D'accord, שמור עותק של כל המסמכים עבור עצמך.

Et vous?

N'hésitez pas à nous contacter pour plus d'informations. C'est vrai. התצהיר חייב לכלול את המידע הבא:

• מתי הומצאו המסמכים

• איפה הומצאו המסמכים

• למי הומצאו המסמכים

• תיאור פיזי של האדם לו הומצאו המסמכים

• שמו וכתובתו של האדם אשר המציא את המסמכים

אם המצאת את המסמכים בדואר, התצהיר צריך גם לומר מאיפה ולאיפה נשלחו ה מ C'est vrai.

Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter.

התצהיר חייב להיות מאושר בידי נוטריון (notarié” – נו-טה-רייזד”). זאת אומרת שהאדם שממציא את המסמכים N'hésitez pas à me contacter.

שים לב: הנתבע אינו חותם על התצהיר.

Est-ce que vous avez un problème avec vous ?

נוטריון ציבורי (notaire public” – נו-טא-רי פאב-ליק”), או נוטריון, הוא אדם שמתבוננן באנן שים שחותמים את שמם על מסמכים רשמיים ומוודא שהם חותמים את שמם האמיתי.

יש נוטריונים שיש להם משרד ליד בית המשפט. Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à le faire fonctionner. Sélectionnez le mode d'emploi du 2 $.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

עליך לתת את העותק המקורי של תצהיר ההמצאה לשופט כאשר אתה מגיע לבית המשפט. כדאי גם שתכין עותק נוסף (שכפול) של התצהיר ותשמור את העותק המשוכפל יחד עם שאר מסמכי בית המשפט שלך.

התצהיר הוא ההוכחה היחידה שבית המשפט יהיה מוכן לקבל, לכך שהמסמכים הו C'est vrai. התצהיר מראה לבית המשפט שהנתבע יודע על התיק ויודע באיזה תאריך עליו ל הופיע בפני בית המשפט. Si c'est le cas, vous devez le faire.

Est-ce que tu es en train de le faire?

להמציא צו הגנה, לך לבניין המשטרה המחוזי הקרוב ביותר למגורי הנתבע, או למשרד השריף במחוז בו מתגורר הנתבע. קצין משטרה או השריף ימציא את צו ההגנה עבורך, בחינם. בקש מקצין המשטרה או השריף את התצהיר המיוחד שהוא צריך לחתום עליו.

שים לב: צו הגנה זמני אינו תקף עד אשר הומצא.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

אם הומצאו לך מסמכים שלא כשורה, ואתה יודע מתי תאריך בית המשפט, יש לך כ מה אפשרויות:

• אם אתה מוכן להתקדמות התיק, אתה יכול להגיע לבית המשפט בתאריך שנקבע ו C'est vrai. N'hésitez pas à nous contacter. N'hésitez pas à nous contacter.

• אם אתה לא מוכן, אתה יכול להגיע לבית המשפט בתאריך שנקבע, ולבקש מהשופט לקבוע תאריך בית משפט חלופי במועד מאוחר יותר. N'hésitez pas à nous contacter.

• אם אתה רוצה שהמסמכים יומצאו לך כשורה, אתה יכול להגיע לבית המשפט ולט גיד לשופט שהמסמכים לא הומצאו לך כשורה. אתה יכול לבקש מהשופט לערוך שימוע כדי לברר ולקבוע אם המסמכים הומצאו כשורה או לו. אם השופט מוצא שאכן המסכמים לא הומצאו כשורה, השופט יכול להורות שהמסמ Je vous l'accorde.

• אם אתה בטוח שהמסמכים לא הומצאו לך כשורה, אתה לא חייב להופיע בפני בית המשפט (כלומר להגיע לבית המשפט). אבל – ליתר בטחון – אם אתה לא מגיע לבית המשפט בתאריך בית המשפט, בדוק את ת יקיית בית המשפט – כדי להיות בטוח שלא התקבלו כל החלטות בנוגע לתיק שלך ב Je t'en prie.

מסמך זה לא נועד להחליף התייעצות עם עורך דין. Assistance juridique familiale Oui.

Recevoir des mises à jour de Family Legal Care