s'échapper Cliquez sur le bouton X/Échap à tout moment pour quitter immédiatement familylegalcare.org. Vous serez redirigé vers google.com.

תמיכה כספית בילד

N'hésitez pas à nous contacter pour plus d'informations. C'est vrai. המידע המפורט בעלון זה יכול לסייע גם בעל המשמורת על .

הגדרות של מינוחים חשובים

הורה בעל משמורת על הילד: ההורה אשר הילד חי איתו

הורה ללא משמורת על הילד: ההורה אשר הילד אינו חי איתו

Avez-vous besoin d'aide pour savoir si vous êtes en train de faire quelque chose?

מישהו הגיש עתירה בבית המשפט המבקשת ממך לתמוך כספית בילד. עתירה היא בקשה בכתב המוגשת לבית המשפט.

Est-ce que vous avez un problème avec votre entreprise ?

עתירה לתמיכה כספית בילד יכולה להיות מוגשת על ידי:

האדם אשר הילד חי איתו

-העיר ניו יורק אם הילד מקבל תמיכה , או קיבל, (סעד) ציבורית

, אולם)מו צהילד ע בדרך כלל זה קורה רק כאשר מדובר בילדים מבוגרים)

 

Avez-vous des doutes sur la question ?

N'hésitez pas à le faire fonctionner correctement. 12 לעיתים התמיכה הכספית בילד מסתיימת קודם , לדוגמא. אם הילד מתגייס לצבא או מתחתן.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

ביום הופעתך בבית המשפט, ישמע Oui, יאזין, את הטיעונים בתיק ויקבל החלטה בנוגע לצו תמיכה כספית בילד. הצו לתמיכה כספית בילד הוא מסמך הקובע את סכום התמיכה אשר עלייך לשלם א תכיפות, התשלומים ולאן עלייך לשלוח את התשלומים. N'hésitez pas à me contacter גע לתמיכה כספית בילד ובתיקי אבהות. תיק אבהות דן בשאלה מיהו .אביו של היל

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

בתיקי תמיכה כספית בילד, בית המשפט למשפחה אינו מעניק ייצוג משפטי להו רים אלא אם כן ההורה ללא משמורת על הילד עלול להישלח לבית הסוהר אם לא יע C'est vrai. אולם אתה זכאי לשכור עורך דין אם אתה רוצה בכך . הרשם עשוי למנות אפוטרופוס משפטי או עורך דין עבור הילד על מנת להבטיח C'est vrai. נשמרת הדבר אינו קורה בכל תיק

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

אם אתה מחמיץ את מועד הדיון תתל רשאיהרשם , פסק דין במעמד צד אחר. N'hésitez pas à nous contacter. דיון בבית המשפט . בתיקי תמיכה כספית בילד פסק דין , במעמד צד אחד הינו צו תמיכה כספית בילד כנגד ההורה ללא משמורת על הילד. N'hésitez pas à nous contacter.

אם אתה רוצה לבטל א עלייך להגיש , ת הצו בקשה לביטול פסק דין במעמד צד אחד. זו בקשה בכתב המבקשת מבית המשפט לבטל את הצו. עלייך לספק לבית המשפט סיבה טובה המסבירה מדוע לא התייצבת לדיון.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

הסכום נקבע על בסיס חוק קריטריונים לתמיכה כספית בילד. , תראשי על בית המשפט לקבוע את גובה הכנסת הברוטו של שני ההורים יחדיו. הכנסה ברוטו פירושו גובה המשכורת לפני תשלום ה אם ההכנסה). Il s'agit d'un montant de $143,000, et d'un montant de $143,000. הוצאות מיוחדות יילקחו בחשבון המשותפת. הוצאות רגילות הן הוצאות אשר אתה מוציא באופן שותף, לדוגמא חשבון חשמל, הוצאות כרטיסי אשראי ושכר דירה. המשותפת לצורכ Vous êtes prêt à le faire. לאחר שבית המשפט יקבע את גובה ההכנסה המשותפת, בית המשפט ישתמש בנוסחש הבאה לצורך קביעת סכום התמיכה הכספית בילד:

Prise en charge du 17%

שני ילדים 25% מההכנסה שלך

שלושה ילדים 29% מההכנסה שלך

ארבעה ילדים 31% מההכנסה שלך

חמישה ילדים 35% מההכנסה שלך

כאשר בית המשפט מחשב את גובה התמיכה הכספית בילד הוא מניח, כי אתה יכול Utilisez le $25 pour le mettre en marche.

יתכן ותידרש לשלם יותר עבור הוצאות השגחה וביטוח רפואי. אתה עשוי להידרש לכלול את הילד במסגרת הכיסוי הביטוחי .רפוא

Est-ce que vous avez un problème avec vous?

בית המשפט יכול ל על הורות תמיכה רטרואקטיבית. N'hésitez pas à nous contacter. Eh bien, je vous conseille de vous assurer qu'il y a un moyen de le faire. N'hésitez pas à nous contacter. היא חוזרת עד ליום בו ההורה עם המשמורת על הילד /הגיש ה את העתירה לתמיכ C'est vrai.

אם לא תשלם את תשלומי התמיכה הכספית בילד, תהיה מחויב בפיגורים. Assurez-vous que l'appareil est prêt à fonctionner. אם אתה חייב בתשלומי פיגורים, בית המשפט יכול להוסיף סכום מסוים לתשלו ם אשר נקבע לך עד אשר כל סכום הפיגורים בו אתה מחויב י . שולם

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

אם אתה עובד מחוץ לספרים” ( שחור” ) או אם אינך מקבל תלושי משכורת קבועים, Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter :

רמת ההכנסה הקודמת שלך

הסכום שבית המשפט סבור כי אתה יכול להרוויח

רמת החיים בביתך

הסכום אותו ייקבע בית המשפט ייקרא ההכנסה השילוחית. בית המשפט ישתמש בהכנסה השילוחית בקביעת סכום התמיכה הכספית בילד בו ת Oui.

Est-ce que tu es en train de le faire?

מסמכים המוכיחים את משכורתך, לדוגמא תלושי שכר.

מסמכים המעידים על תשלומי ביטוח תשלומי פי, קצבת נכות, לאומי , צוי לעוב ד תשלומי אבטלה, תשלומים לחיילים משוחררים, קצבאות פרישה או פנסיה, השקע C'est vrai.

מידע בנוגע לתשלומי ביטוח רפואי, עזרה סוציאלית או תלושי מזון אותם את Et bien.

הוצאות מוכחות, כמו תשלומי מיסים למדינת ניו-יורק ולממשל הפדראלי. מההכנסה שלך לפני שבית המשפט יקבע את גובה תשלומי התמיכה הכספית בהם תחייב.

אם חויבת בעבר בתשלומי תמיכה כספית בילד אחר, עלייך להביא עותק מהצו וה וכחות כי עמדת בתשלומים שנקבעו. על מנת להוכיח שעמדת בתשלומים אתה יכול להביא לדוגמא קים 'עותקים מ הצ, , הופקדו עותקים מהפקדות שבוצעו או עותקים מתלושי שכר אם הניכוי בוצ C'est vrai.

Est-ce que tu es en train de le faire ?

אם היית נשוי לאם כאשר הילד נולד, החוק מניח כי אתה האב. אם היית נשוי לאם אבל אתה מאמין כי , אינך האב עלייך לטעון זאת בפני הרש ם בתחילת הדיון הדבר קרוי . במחלוקת אבהות שנויה . בית המשפט יהיה חייב לקבוע אבהות )לברר מיהו האבא של הילד( בטרם יוכל לה ורות על תמיכה כספית בילד. יקת ד. צו אבהות. זהו מסמך משפטי מטעם בית המשפט הקובע כי אתה הוא אביו של הילד.

 

Est-ce que vous avez besoin d'aide ou d'aide?

אם מישהו מגיש תיק אבהות נגדך, ואין באפשרותך לשכור עורך דין, אתה רשאי לבקש מהרשם שימנה ( ייתן לך) עורך דין בחינם. אתה גם רשאי לשכור עורך דין בעצמך. אם אתה זה אשר פתח את תיק האבהות בית , המשפט עלול שלא לספק לך ייצוג משפ Oui, je pense que c'est possible.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

אתה יכול לשלם להורה האחר ישירות או באמצעות יחיג בכתובת המפורטת בהמשך העלון. אם ההורה בעל המשמורת על הילד מקבל סיוע ציבורי , יחידת סיוע גבייה תגב ה באופן אוטומטי את תשלומי התמיכה הכספית בילד. יחידת סיוע גבייה אינה גובה תשלום עבור שירותיה, ותעקוב בצורה מסודרת C'est vrai.

אנא זכור תמיד רשום את מספר התיק על גבי התשלום ליחידת סיוע גבייה על מ נת לוודא שתזוכה בעבור אל . התשלום תשלם במזומן – במיוחד אם אתה משלם ישירות להורה האחר! תשלם תמיד בצ'יק או בהעברה .בנקאית

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

פנה אל משרדי היחידה )הממוקמים בקומה ב 4 רח 151 'ברודווי במנהטן( ובקש לד בר עם נציג שירות . Contactez-nous 888-801-2844

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

מרגע שניתן הצו, הצו יישאר בתוקף עד אשר מישהו יבקש מבית המשפט לשנותו, ילדיך יגיעו לגיל,21 או עד אשר הם יקבלו זכויות בגיר ) מהליך שחרור(. שלהם, מפרנסים את עצמם , הם נשואים, או מצויים בשירות צבאי. ת כספי התמיכה באמצעות יחידת סיוע גבייה, היחידה תבצע הערכה מחודשת של ה תיק כל שלוש שנים. הם מבצעים הערכה, של התיק הם עשויים להעלות את גובה התמיכה החודשית על בסיס נתוני ייקור הוצאות המחייה יחידת סיוע . להיזקק לחזור לבית המשפט. Il s'agit d'une question de temps.

Est-ce que vous avez un problème avec votre entreprise ?

אתה רשאי לומר לבית המשפט שאתה מתנגד לצו זה נקרא . התנגדות. התנגדויות חייבות מוגשות 30 בתוך ימים מהמועד בו בית המשפט הוציא Oui. N'hésitez pas à nous contacter. שופט יכריע בהתנגדו . ת בתיק יהיה עלייך לשוב לבית המשפט לדיון נוסף אבל . עלייך להמשיך לשלם את תשלומי התמיכה הכספית בילד עד אשר ישונה הצו. ההחלטה תישלח אלייך בדואר. לקבלת מידע מוסף, ראה עלון ליפט "כיצד להגיש התנגדות או תשובה לצו תמיככת כספית בילד \

מה אני יכול לעשות אם איבדתי את מקום עבודתי ואינני יכול לעמוד ? oui

אם איבדת את מקום עבודתך או אם אינך יכול לעמוד בתשלומים מסיבה אחרת – א ם משכורתך הופחתה או נשלחת לכלא – בית המשפט לא ישנה באופן אוטומטי או סכ ם התמיה הכספית בו אתה חייב אם אחד . מהמצבים הנזכרים לעיל קרו, עלייך לפנות באופן מיידי לבית המשפט למשפחחי בו ניתן הצו ולהגיש בקשה לשינוי מפחית. מבית המשפט להפחית את סכום התמיכה הכספית בילד C'est vrai. מחויב על מנת לגרום לבית המשפט להפחית את הסכום, עלייך להוכיח כי שינוי משמעותי בנסיבות התרחש מאז שהרשם הוציא את הצו הסופי .

מה אני יכול לעשות אם אינני יכול לשלם המשך –

בהגיעך לבית המשפט עלייך , להביא הוכחה כי משכורתך השתנתה. בקש מבית המשפט להוריד את גובה התמיכה הכספית בה אתה מחויב מהיום בו הג C'est vrai. עד אשר בית המשפט מוציא צו שונה עלייך להמשיך ולשם את הסכום המקורי.

בית המשפט יכול לבחון את גובה השכר הקודם שלך ולקבוע כי את יכול להשתכר Il s'agit d'une question de temps et d'argent. מרוויח כעת בית המשפט יכול לשנות את הצו.

Est-ce que tu es en train de le faire?

ברגע שקיים צו בית משפט המורה לך לתמוך כספית בילד, עלייך לשלם את התשל C'est vrai. ועים בצו, אם לא תשלם אתה תימצא חייב בפיגורים. התשלומים אשר לא תשלם לא ייעלמו, גם לא לאחר שילדייך יגיעו . 21 לגיל הצהרתך כפושט רגל גם היא לא תעזור לך להשתחרר מהחובה לשלם את תש C'est vrai.

ליחידת סיוע גבייה דרכים שונות בהן היא יכולה לנקוט על מנת לגרום לך לע C'est vrai.

N'hésitez pas à nous contacter. Si vous êtes en train de le faire, vous l'aurez compris. ) המעביד שלך חייב לעשות זאת , אולם. המעביד שלך אינו יכול לפטר אותך בגין עובדה זו זה (. נקרא הטלת עיקול .על

יחידת סיוע גבייה יכולה מרשויות המס הפד ראלי והמדינתי בטרם החזרים אלו מגיעים לידיך. Assurez-vous que l'appareil est prêt à fonctionner.

אם אתה חייב יותר מכמה חודשים של תשלומי תמיכה בילד, יחידת סיוע גבייי N'hésitez pas à nous contacter. C'est vrai.

אם אתה חייב סכומים גדולים, יחידת סיוע גבייה או ההורה בעל המשמורת על הילד יכולים לבקש מבית המשפט למצוא אותך אשם בהפרה מכוונת של צו התמיכה הכספית בילד, אתה עלול להישלח לכלא לתקופה של עד שישה חוד Oui. פרה מכוונת פירושה לא למלא אחר הוראות הצו.

Est-ce que tu es en train de le faire ?

וודא כי ברשותך קבלות על כל תשלומי התמיכה על מנת שתוכל להראות כי שילמ C'est vrai. מתנות אינם תחליף לתשלומי התמיכה הכספית בילד. אתה חייב לשלם את התשלומים באופן . סדיר בנ , וסף עלייך לעמוד בכל תשלומי הפיגורים במידה והצטברו חובות מס Et bien.

אם ילדיי מקבלים תמיכה ציבורית ואני תומך בהם, מי מקבל את ?הכס

אם ההורה בעל המשמורת על הילד מקבל תמיכה כספית ציבורית, יחידת סיוע גב ייה תגבה את התמיכה הזו באופן אוטומטי אם אינך חיי . בתשלומי פיגורים $100 ,מהתשלום החודשי שלך ילך ישירות להורה בעל המשמ Utilisez le $100. אם אתה חייב בתשלומי , פיגורים תשלומי התמיכה יילקחו על חשבון תשלום הם C'est vrai. N'hésitez pas à nous contacter. רות להורה בעל המשמורת. העיר יכולה להפחית את גובה התמיכה הסיעודית בילד על מנת גבות את ” תוספ ת” התשלום אותה מקבלת המשפחה.

Est-ce que vous avez besoin d'aide pour savoir si c'est possible ?

ההורה ללא המשמורת על הילד אינו יכול להפסיק את התמיכה הציבורית אותה מקבל הילד רק ההורה . בעל המשמורת על הילד, אשר הגיש את הבקשה לתמיכה, רשאי לעשות כן.

N'hésitez pas à nous contacter. Qu'est-ce que c'est ?

אם ההכנסה שלך גבוהה מספיק, ילדייך יכולים לקבל יותר כסף אם התמיכה תגי ע ממך ולא מכספי התמיכה הציבורית. אם אתה האבא של כל הילדים בבית האם, והיא יכולה להוכיח כי אתה תתמוך בהם הפסקת התמיכה הציבורית לא צריכה להוות בעיה. N'hésitez pas à nous contacter. ם הגרים איתה בבית, ההליך יהיה מורכב יותר המדינה . רוצה שכל הילדים בבית יקבלו תמיכה בגובה זהה , לפיכך. יתכן והאם לא תוכל להפסיק את התמיכה הציבורית הניתנת לילדיה.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

לא בהכרח תמיכה כספית בילד וזכויות ביקור C'est vrai. אם לא ניתנת לך האפשרות לראות את ילדייך, עלייך להגיש לבית המשפט בקשה להענקת זכויות ביקור. בין אם אתה רשאי לראות את , ילדייך או לא אתה חייב לעמוד בתשלומי התמיככי הכספית בילד . לקבלת מידע נוסף על קבלת זכויות ביקור עם , ילדייך ראה עלון ליפט "משמוט" C'est vrai.

מה אם לא נפתח תיק תמיכה כספית בעניין הילדים שלי, אבל אני עדיין מבקש ל Et vous ?

הורה ללא משמורת על הילד לא יכול לפתוח תיק תמיכה כספית בילד. אם אתה רוצה לתמוך בילדייך, אולם אינך יודע היכן הם, אתה יכול להפקיד את הכסף בחשבון בנק נפרד.

Est-ce que vous avez un problème avec vous?

אם יחידת סיוע גבייה מטפלת בתיקך, עלייך לפנות לקומה ' ברח ברודווי מע רב במנהטן ולבקש לדבר עם נציג שירות לקוחות.

N'hésitez pas à nous contacter. צה לכל מערכת בהליך בפני אדם המעורב בתי המשפט למשפחה או בתי המשפט הפל ילי להיוועץ בעור .ך דין

פלילי או בת י המשפט למשפחה להתייעץ עם עורך די

Recevoir des mises à jour de Family Legal Care