s'échapper Cliquez sur le bouton X/Échap à tout moment pour quitter immédiatement familylegalcare.org. Vous serez redirigé vers google.com.

משמורת וזכויות ביקור

העלון הזה יעסוק בשאלות אשר להורה ללא משמורי

להיות בעל משמורת (קאס-טא-די) פירושו להיות אחראי על מישהו אחר. שני סוגי משמורת קיימים: פיסית ומשפטית. אדם אחד הינו בדרך כלל בעל המשמורת הפיסית והמשפטית – אולם אין הדבר כך Oui.

משמורת פיסית קיימת כאשר מבוגר אחראי על הילד ודואג לצרכיו של הילד רוב הזמן. בדרך כלל הילד גר עם המבוגר האחראי.

משמורת משפטית קיימת כאשר מבוגר אחראי על קבלת ההחלטות החשובות – כגון החלטות רפואיות או החלטות בנושא דת – הנוגעות לחייו של הילד.

Est-ce que tu es en train de le faire, est-ce que tu es en train de le faire ?

בלא צו בית משפט המורה אחרת, להורים זכויות שוות בנוגע למשמורת הפיסית C'est vrai.

Et vous?

בבית המשפט למשפחה, משמורת משותפת בדרך כלל מתייחסת למשמורת משפטית מש Oui. פירושו של דבר ששני ההורים החשובות הקשו Je t'en prie. ההורים נושאים באחריות משותפת בלא קשר לשאלה עם איזה הורה חי הילד. רק לעיתים רחוקות בית המשפט מורה על משמורת פיסית משותפת. בדרך כלל, הורה אחד יהיה בעל המשמורת הפיסית, ולהורה האחר יוענקו זכויות ביקור (וי-זי- טאי-שהיין). N'hésitez pas à nous contacter. ההפרדה בין זכויות הביקור והמשמורת הפיסית לעיתים קרויה oui הורות משותף.

Est-ce que vous avez un problème avec votre entreprise ?

עלייך להגיש עתירה (פא-טי-שהיין) לקבלת משמורת oui עתירה לקבלת זכויות ביקור ברובע בו הילד גר בששת החודשים האחרונים. Je suis en train de le faire. לעיתים קרובות שופטים מקבלים החלטות בנוגע למשמורת וזכויות ביקור בו Oui. החלטות בנוגע למשמורת וזכויות ביקור מתקבלות בבית המשפט למשפחה או בב Je suis en train de le faire. התיק מתחיל בדרך כלל בבית המשפט למשפחה אלא אם כן ההורים מצויים בעיצו C'est vrai. אם ההורים מצויים בהליכי גירושין, עניין המשמורת ידון בבית המשפט העלי ון המדינתי במסגרת הדיון בהליכי הגירושין.

ענייני משמורת וזכויות ביקור נשמעים בפני רשם. רשמים הם כמו שופטים. הם מקבלים החלטות בענייני משמורת וזכויות ביקור. רשמים לא שומעים תיקים בהם יש צורך להוציא צו הגנה. במדריך הזה, כל אשר נאמר לגבי שופטים נכון גם לגבי רשמים, אלא אם כן יש צ C'est vrai que c'est vrai.

Est-ce que vous avez besoin d'aide pour vous aider?

Oui. N'hésitez pas à nous contacter. לעיתים קרובות הורים נעזרים בשירותי גישור (מי-דיי-שהיין). N'hésitez pas à nous contacter. Oui. Bien sûr, vous devez vous assurer que vous êtes prêt à le faire. אם אתה מעוניין בגישור, פנה לנציג ליפט לקבלת שם של מגשר בסביבת מקום מ Oui.

N'hésitez pas à nous contacter. Si c'est le cas, n'hésitez pas à nous contacter. Si c'est le cas, vous devez le faire. אם השופט יסכים עימך, השופט יוכל להפוך את ההסכמה לכדי החלטה שיפוטית ת Je vous l'accorde.

Avez-vous besoin d'aide?

N'hésitez pas à nous contacter. Je suis en train de le faire. אינך צריך להיות ההורה של הילד. אולם השופט יבחן את התיק אחרת אם אתה לא ההורה של הילד. פירוט על כך ניתן למצוא בהמשך העלון.

Avez-vous besoin d'aide?

מספר סיבות עשויות להביא אותך לעתור לבית המשפט בבקשה לקבלת משמורת. בין הסיבות הנפוצות:

אם אתה לא גר עם הילדים אבל רוצה לגור איתם.

אם אתה סבור כי הילדים מצויים בסכנת פגיעה או נפגעו במקום בו הם גרים כ Oui.

אם אתה לא נשוי להורה האחר, ואתה רוצה שבית המשפט יקבע את זכויותיך.

C'est vrai. Est-ce que vous avez un problème avec votre entreprise ?

כאשר שני ההורים הביולוגיים מבקשים משמורת, על השופט להכריע בשאלה מה טובת הילד Oui. השופט ישקול מספר רב של גורמים במסגרת הליך קבלת ההחלטה בנדון. ההחלטה לא תתקבל על בסיס השאלה מי אוהב את הילד או למי יש יותר כסף. השופט לא יעדיף את האם על פני האב, גם אם מדובר בילד צעיר. השופט יברר מי היה האדם אשר עיקר הטיפול בילד נעשה על ידו עד עתה.

כחלק מההליך, השופט יכול להורות על כתיבת דו”ח על ההורים. דו”ח זה נקרא חקירה בהוראת בית משפט. עובד של שירותי הרווחה לילדים של העיר ניו יורק (אשר נקראו בעבר מינהלת שירותי הילדים או א.סי.אס.) יבקר בביתם של שני ההורים ויכתוב דו”ח אשר יוג ש לשופט על המצב בבתים בהם הוא ביקר ועם מי הוא דיבר. א.סי.אס נקרא בעבר בי.סי.דאבאליו. או סי.דאבאליו.אי. חשוב לזכור: גם אם האדם אשר ביקר בביתך הוא עובד של שירותי הרווחה לילד ים אין משמעות הדבר כי משהו התלונן שאתה מתעלל או פוגע בילדייך.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

בית המשפט ממנה לרוב הילדים עורך דין אשר ייצג אותם בדיונים הנוגעים ל Oui. עורך הדין נקרא האפוטרופוס המשפטי mais "עורך הדין של הילד« . Assurez-vous que l'appareil est prêt à fonctionner. Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter. אולם, בית המשפט והאפוטרופוס המשפטי ירצו לוודא שזהו אכן רצונו של היל Et bien, je suis sûr que vous êtes prêt à le faire. חשוב מאד לא להנחות את הילד או לומר לו מה להגיד.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

לעיתים הנסיבות משתנות לאחר שבית המשפט קיבל את החלטתר בעניין C'est vrai. הדבר נקרא שינוי נסיבות. במקרה כזה אתה יכול להגיש בקשה לשנות C'est vrai. N'hésitez pas à nous contacter.

C'est vrai. Est-ce que vous avez un problème avec votre entreprise ?

משמורת בין ההורה של הילד ואדם אשר אינו ה הורה של הילד, גורמים שונים יילקחו בחשבון. ראשית, השופט יקבע האם מתקיימים במקרה הנוכחי נסיבות יוצאות דופן. לדוגמא: בית המשפט קבע כי הייתה התעללות או הזנחה; הילד הוא קורבן של התעללות מממושכת במסגרת המשפחה; כאשר בבית ההורה התגלה שימוש בסמים; או כאשר האדם אשר אינו ההורה של הילד דואג לצרכיו של הילד במשך פרק זמן Oui. אם סבו או סבתו של הילד דואגים לצרכיו של הילד במשך שנתיים הדבר ייחשב באופן אוטומטי לנסיבות יוצאות דופן. על מנת לקבל מידע זה השופט יכול להורות על חקירה בהוראת בית המשפט בדומ ה לדו”ח הנזכר לעיל.

אם מתקיימות נסיבות יוצאות דופן במקרה הנדון, השופט ייקבע מה טובת היל C'est vrai. בלא נסיבות יוצאות דופן, השופט יעניק את המשמורת על הילד להורה הביולו Oui.

אני לא רוצה לקבל משמורת על הילד שלי אבל אני רוצה לראות אותו. Est-ce que tu es en train de le faire?

אם אינך רוצה משמורת על הילד, אולם אתה רוצה לקבל את האפשרות לבקרו, עלי Vous êtes prêt à le faire. בית המשפט כמעט תמיד יעניק להורה את הזכות לבקר את ילדו.

Est-ce que vous avez besoin d'aide pour savoir si vous avez besoin d'aide?

אם קיימות ראיות המראות כי ביקורייך יעמידו את הילד בסכנה (יפגעו בילד). ראיות הן מידע המוצג בפני בית המשפט לצורך הוכחת המקרה. בית המשפט ישקול שיקולים כמו בעיות קשות של סמים ואלכוהול, היסטוריה ש להתעללות מינית או אם הילד נחשף לאלימות במשפחה.

לעיתים קרובות, אם בית המשפט סבור כי הילד יימצא בסכנה, בית המשפט יורה C'est vrai. Assurez-vous que l'appareil est prêt à fonctionner. N'hésitez pas à nous contacter. C'est vrai.

Est-ce que vous avez besoin d'aide pour savoir si c'est possible ?

Eh bien. להורים מוקנית הזכות לבקר את ילדיהם לפחות פעם בשבועיים כאשר הילנים ם מצאים אצל משפחה אומנת. אולם, אם זכויות ההורה נשללו, להורה זה אין עוד זכות לבקר את הילד שלו. לקבלת מידע נוסף, ראה עלון ליפט "שלילת זכויות הורה".

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

סבים וסבתות ואחים זכאים לעתור לבית המשפט לצורך קבלת זכויות ביקור אצ Je suis d'accord avec toi. N'hésitez pas à nous contacter. תקיימו נסיבות מיוחדות מנעו מאותו אדם לבקר את הילד עד כה. N'hésitez pas à nous contacter. לפני שילדך נפטר, ביקרת את נכדך לעיתים קרובות אולם עתה אינך יכול לראו C'est vrai.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

N'hésitez pas à nous contacter. וחזר אל תחנת המשטרה או מקום בטוח אחר וזאת על מנת למנוע מגע בין ההורים.

אם בית המשפט חושד בקיומה של אלימות במשפחה וכי הילד עלול להיות בסכנת פיסית או נפשית אם הוא יבלה זמן לבד עם אותו אדם, השופט יכול להורות על ב C'est vrai.

אם ההורה בלי המשמורת לא משלם מזונות לילד, האם אני יכול להפסיק את הבי Et bien ?

Oui. תשלומי מזונות לילד וזכויות ביקור הם שני דברים נפרדים. N'hésitez pas à nous contacter. Oui.

השופט יכול להעניש את ההורה אשר הפסיק את הביקורים בלאES פעמים רבות השופט יורה על המשך הביקורים, בלא קשר לשאלה האם ההורה עמד בתשלומי המזונות לילד או לא.

Est-ce que vous avez besoin d'aide pour vous aider?

אתה ראשי להגיש עתירה לבית המשפט בדבר ההפרה (וי-יו-לאי-שהיין). העתירה תיידע את השופט בדבר ההפרה של הוראות הצו. דוגמאות להפרה: החמצת ביקורים, איחורים, התנהגות שאינה הולמת בזמן הבי Eh bien, je vous conseille de le faire. במקרים מסוימים, השופט יורה על הפסקת הביקורים. במקרים אחרים, השופט יכול להורות על שינויים בהסדרי המשמורת.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose pour vous?

Eh bien. במדינת ניו-יורק אתה יכול למנות (דא-זיג-נאייט) אדם אשר יטפל בילדיך אם א Il s'agit d'une question de temps.

האדם אותו אתה ממנה נקרא אפוטרופוס מחליף. N'hésitez pas à nous contacter. אתה לא חייב להיות חולה על מנת למנות אפוטרופוס מחליף. אתה לא חייב לוותר על המשמורת של ילדייך כאשר אתה ממנה אפוטרופוס מחלי ף.

אתה יכול למנות אפוטרופוס מחליף באמצעות פנייה לבית המשפט למשפחה או ל Je vous l'accorde. בנוסף, אתה יכול למלא טופס מיוחד המאפשר לך למנות אפוטרופוס מחליף זמנ Vous êtes prêt à le faire.

 

N'hésitez pas à nous contacter. ארגון ליפט ממליץ לכל היחידים המעורבים בהליכים בפני מערכת בתי המשפט למשפחה או בתי המשפט הפלילי להיוועץ בעורך דין

Recevoir des mises à jour de Family Legal Care