s'échapper Cliquez sur le bouton X/Échap à tout moment pour quitter immédiatement familylegalcare.org. Vous serez redirigé vers google.com.

התעללות והזנחת ילדים

מדריך זה מסביר מה קורה אם אתה עומד לדין בגין התעללות בילדיך או Oui. העמדה לדין פירושה להיות מואשם בפשיעה. התעללות בילדיך פירושה לגרום להם סבל או כאב. הזנחת ילדיך פירושה לא לטפל בהם כראוי.

?מדוע ישנם נגדי שני תיקים

כאשר הממשלה סבורה שאתה מתעלל או מזניח את ילדיך, היא יכולה לפתוח נגדך C'est vrai. תיק אחד הוא בבית משפט פלילי.התיק השני הוא בבית משפט למשפחה. N'hésitez pas à nous contacter.

?מה קובע בית המשפט הפלילי

בתיק פלילי, אתה נעצר ומואשם בביצוע פשע כנגד ילדיך. משרד התובע המחוזי (DA) מנהל את כל התיקים הפליליים עבור הממשלה. משרד ה-DA הוא זה שמאשים אותך בביצוע הפשע כנגד ילדיך. בית המשפט הפלילי יקבע שני דברים:

• האם עברת על החוק

• אם עברת על חוק כלשהו, מה יהיה העונש שלך

????

תיק בבית המשפט למשפחה נקרא הליך להגנת הילד. הסוכנות המעלה את האשמות נגדך נקראת

הסוכנות לשירותי ילדים (ACS – Administration des Services à l'Enfance). בית המשפט למשפחה

Il s'agit de :

• האם התעללת או הזנחת את ילדיך

• האם ילדיך ימשיכו לגור איתך

• לאן ילכו ילדיך אם הם לא יכולים להמשיך לגור איתך

?האם אקבל עורך דין לשני התיקים

Eh bien. יש לך חושב ש אינך יכול לשלם לעורך דין בעצמך. N'hésitez pas à nous contacter. Oui.

?האם ה-DA וה-ACS מדברים זה עם זה

Si vous êtes en train de faire quelque chose, vous êtes en train de le faire. מאוד חשוב לזכור שהם לא תמיד

מדברים זה עם זה.

• כל מה שתאמר בבית המשפט הפלילי או בבית המשפט למשפחה יוקלט או יירשם.

• ה-DA יכול לגלות מה שאמרת בבית המשפט למשפחה.

• ה-ACS יכול לגלות מה שאמרת בבית המשפט הפלילי.

• ה-DA וה-ACS יכולים להציג בבית משפט אחד מה שאמרת בבית המשפט האחר אם יש שו C'est vrai. זה נקרא פקפוק באמינות עד ויכול להטיל ספק על האמינות שלך. הם יכולים לעשות זאת רק אם הדברים שאמרת נאמרו לפרוטוקול (כלומר, נאמרו והוקלטו או נרשמו).

• Sélectionnez le mode d'emploi du mode d'emploi.

? חה עדיין פתוח

הרשעה פירושה שבית המשפט מצא כי ביצעת פשע. אם הורשעת בבית המשפט הפלילי, אתה יכול לבקש מהשופט בבית המשפט למשפחט לקבל החלטה על בסיס מה שאמרת בבית המשפט הפלילי. אם תעשה זאת, לא תצטרך להודות בבית המשפט למשפחה שביצעת עבירת התעללות C'est vrai. אבל לא תוכל להציג את הצד שלך של הסיפור. N'hésitez pas à nous contacter. C'est vrai. ישנן סיבות מדוע לא כדאי לך לעשות זאת. אפילו אם אתה לא תעשה זאת, ה-ACSגם יכול לבקש משופט בית המשפט למשפחה לקבל החלטה על בסיס מה שקרה בבית המשפט הפלילי. בקשה זו נקראת בקשה לקבלת פסק דין.

?האם אוכל לראות את ילדיי במהלך התיקים

Oui. אם ילדיך נלקחו, יש לך את הזכות לבקש מבית המשפט למשפחה להתיר לך לראות Oui.

שופט בית המשפט למשפחה יחליט אם לאפשר זאת בהתאם לטובת הילד.

?אם יש נגדי צו הגנה, האם אוכל לראות את ילדיי

Oui. ייתכן ולא תוכל לראות את ילדיך, אפילו לא באישור השופט בבית המשפט למשפ Oui. צו הגנה (OP – ordre de protection)

הוא מסמך משופט שמטיל הגבלות על מגע בין אנשים. הצו יכול לאסור על מגע בינך ובין אדם אחר, כולל בינך ובין ילדיך. Si c'est le cas, n'hésitez pas à le faire fonctionner. תוכל לראות ולבקר את ילדיך רק אם הצו מבית המשפט הפלילי מרשה זאת. Dans le cas contraire, indiquez « כפוף להוראות בית המשפט למשפחה ». זאת אומרת שמותר לך לפעול על פי האישורים והכללים של בית המשפט למהפחי מבלי להפר C'est vrai. להפר פירושו לא לפעול על פי הכללים. לפרטים נוספים אנא פנה לעלון Family Legal Care « צווי הגנה ».

?מה יקרה לילדיי אם אני נשלח לבית סוהר

Oui. Je suis en train de le faire. אם הורה אחר יכול\ה לקחת את הילדים אז הוא\היא לרוב יקבל\תקבל אפוטרופס C'est vrai. לקבל אפוטרופסות פירושו להיות אחראי על אדם אחר. אם אין הורה אשר יכול לקחת את הילדים, ה-ACS ינסה לשלוח אותם לקרוב משפחה Oui. יש לך את הזכות להגיד ל- acs עם איזה קרוב משפחה היי qu'un רוצה שהילדים יגורו. קרוב המשפחה יכול לקבל אפוטרופסות או להיות הורה מאמץ בעל קרבת דם. אם אין קרוב משפחה אשר יכול לקחת את הילדים, הם יימסרו לאנשים שהם לא קרו ובי משפחה (כלומר הם יושמו במשפחה אומנת).

לפני שה-ACS יישלח את הילדים לבית כלשהו (אפילו ביתו של קרוב משפחה), ה-ACS יב Il s'agit de :

• את הבית (מקום המגורים)

• מי עוד מתגורר בבית

• אם למישהו בבית יש תיק אצל ה-ACS

???????

כן, אלא אם כן זכויותך כהורה נשללו, אם יש צו הגנה אשר אינו מאפשר לך לבק ר אותם, או אם בית המשפט קבע במפורש, בצו,שאינך רשאי לבקר אותם. לרוב הורים במעצר או מאסר זכאים לראות

את ילדיהם לפחות פעם בחודש. ה-ACS, או הסוכנות שמטפלת בתיק שלך, חייבת לארגן את הביקורים, אפילו אם את ה נמצא בצפון המדינה (nord de l'État).

???? oui

Eh bien. אתה זכאי להיות נוכח בשימוע שלך בבית המשפט למשפחה. בית המשפט למשפחה ייתן לך צו הבאה. זהו מסמך שאומר שחייבים להביא אותך מבית המעצר או בית הסוהר ולהציג או C'est vrai. עורך הדין שלך, או העובד הסוציאלי המטפל בתיק שלך, יכול לעזור לך להשיג C'est vrai. אם אין לך עורך דין, אתה יכול לכתוב מכתב לשופט בית המשפט למשפחה או לפק C'est vrai, c'est vrai.

???? ל שילדיי מקבלים

Eh bien. Si l'appareil est en cours d'exécution, l'ACS est en cours d'exécution. Si c'est le cas, l'ACS est en train de fonctionner. פגישות אלה נקראות סקירות תוכנית שירות ( – Révision du plan de service SPR). אתה יכול לבקש להשתתף באופן טלפוני. לא תצטרך לשלם עבור השיחה; אתה יכול להתקשר גוביינא (appel à frais virés). Contactez-nous au 212-619-1309. זהו המספר של יחידת זכויות הורים וילדים, של ה-ACS.

?

Eh bien. כאשר אתה במעצר או מאסר, אתה חייב לשמור על קשר עם ילדיך וגם עם הסוכנות האחראית על שירות המשפחה האומנת עבורם. אם לא תעשה זאת, ה-ACS או הסוכנות האחראית על ילדיך יכולים להגיש עתירה (pétition – פה-טי-שאן) בבית המשפט למשפחה, ולבקש מהשופט לשלול את זכויותיך. עתירה היא בקשה כתובה לבית המשפט.

למעשה, אם ילדיך נמצאים אצל משפחה du 15 au 22 du mois Oui, l'ACS est en train de fonctionner. העתירה חייבת לציין סיבה חוקית עבור שלילת זכויותיך. שתי הסיבות החוקיות השכיחות ביותר הן

Il s'agit de : כלומר, שבששת החודשים טרם הגשת העתירה, לא יצרת כל קשר עם ילדיך או עם C'est vrai.

הזנחה קבועה: כלומר שבמשך שנה אחרי שילדיך נמסרו למשפחה אומנת, לא פעלת עם הסוכנות ל Je vous conseille de le faire.

?מה יקרה לילדיי אם זכויותיי כהורה תשללנה

כויות הורה הן זכויותיך מעצם היותך הורה לילדיך. כאשר זכויות אלה נשללות, זאת אומרת שאתה לא יכול לקבל החלטות לגבי ילדיך ואתה לא יכול לבוא במגע איתם עד שהם מגיעים לגיל 18. לבוא במגע פירושו לדבר או לראות. אם זה קורה, כנראה שילדיך ישארו עם האנשים שמטפלים בהם )למשל עם משפחה א ומנת(. אותם אנשים יוכלו, אם ירצו, לאמץ את הילדים. לעלון Family Legal Care, « שלילת זכויות הורה ».

?מה אני יכול לעשות כדי למנוע את שלילת זכויותיי

אם אתה מועבר למקום מעצר או בית סוהר חדש, דווח לסוכנות המשפחה האומנת C'est vrai. הקפד לשמור על מגע עם עורך הדין שלך. שמור עותקים של המכתבים שאתה שולח לילדיך. N'hésitez pas à nous contacter. אלה יעזרו לך להוכיח שלא נטשת או הזנחת אותם. N'hésitez pas à nous contacter. N'hésitez pas à nous contacter.

????

Eh bien. ה-ACS חייב להגיש עתירה לשלול את זכויות ההורה שלך אם הורשעת בביצוע פשעי מסויימים

C'est vrai. פשעים אלו כוללים רצח, הריגה, תקיפה, ותקיפה בנסיבות מחמירות. אם יש לך ילדים אחרים שלא היו הקורבן של פשעים אלו, ה-ACS יכול להגיש עתיש ה לשלול את

C'est vrai.

????

מחלקת השירותים הסוציאליים (DSS – Département des Services Sociaux) שנים לאחר שהילד הצעיר ביותר המוזכר בדו”ח נהיה בן 18 – כלומר עד שמלאו ליל Il y a 28 heures. התעללות או הזנחה אינן מבוססות. Si vous êtes en contact avec l'ACS, l'ACS est en contact avec le système d'exploitation. לאף אחד אין רשות לראות תיק זה למעט מחלקת ה-DSS עצמה והמשטרה.

אפילו אם נמצאת לא אשם, העובדה שנעצרת )אם נעצרת( והפשע בו הואשמת יישאת ו בתיק הפלילי שלך אלא אם הוא נסגר ונחתם.

?איפה אוכל לקבל עזרה

• אם אתה זקוק לעזרה בהבאת ילדיך אל או מבית המעצר או בית הסוהר בו אתה ש Oui, puis l'ASCENSEUR. Il s'agit de: קו הטלפון החם של LIFT – ה- LIFT Family Law Information Hotline – מקבל שיחות גוביינא מאסירים. Appelez-nous : 212-343-1122.

• Contactez l'ACS ou l'ACS en appelant le 212-676-9421. • להגיש תלונה כנגד עורך הדין שלך, אם המשרד שלו במנהטן או בברונקס, התקש ר ל- – 212-401-0800.

• להגיש תלונה כנגד עורך הדין שלך, אם המשרד שלו בקווינס, סטטן איילוד או Contactez-nous au 718-923-6300.

• למידע נוסף ותמיכה, the CWOP-Child Welfare Organizing Project– במספר ט Appelez le 212-348-3000.

מסמך זה לא נועד להחליף התייעצות עם עורך דין. LIFT ממליצה לכל אדם המעורב בהליי מערכת בתי המשפט הפלילי או בתי המש פט למשפחה להתייעץ עם עורך די

* הופק בתמיכת קרן דוד ברג.

Recevoir des mises à jour de Family Legal Care