s'échapper Cliquez sur le bouton X/Échap à tout moment pour quitter immédiatement familylegalcare.org. Vous serez redirigé vers google.com.

דער גט פראצעס

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

ראשית עלייך להגיש עתירה. עתירה הינה בקשה המוגשת לשופט אשר מבקשת ממנו להחליט בעניין מסוים. האדם הפותח את התיק נקרא העותר. האדם בצידו האחר של ההליך נקרא המשיב. העותר והמשיב נקראים הצדדים.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

התעללות והזנחת ילדים
אימוץ
תמיכה כספית בילד
משמורת
אפוטרופסות
עבירות נוער
צווי הגנה
אבהות – קביעת אבהות
אנשים הזקוקים להשגחה (חסרי ישע)
מזונות בן/בת זוג
זכויות ביקור
השמה מרצון של ילד במסגרת משפחה אומנת

Est-ce que tu es en train de le faire?

ככל שתגיע לבית המשפט יותר מוקדם כך יהיה טוב יותר, הואיל ויהיה עלייך לחכות זמן רב על מנת לסיים את כל הנדרש. Sélectionnez le mode 00:8 vers la sortie 00:8. N'hésitez pas à nous contacter. .

Est-ce que tu es en train de le faire?

בית המשפט למשפחה בברונקס ממוקם בשדירת שרידן 900 ,בפינת רחוב 161 .

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

המשפט למשפחה במנהטן 1 בקומה הראשונה. זהו חדר העתירות לאכיפת סיוע כספי לילד. מגיע לשם. אתה תוכל לדעת אם הילדים בתיק מקבלים סיוע ציבורי אם כותרת התיק נראית à:

העיר ניו-יורק [שם האם] נגד [שם האב]

N'hésitez pas à nous contacter pour plus d'informations. י סעד, עלייך לפנות
ליחידה לגביית תמיכה בקומה הראשונה.

על מנת לקבל צו הגנה, עלייך לפנות לחדר עתירות 70-7 בקומה השביעית. צו הגנה הינו מסמך מהשופט הקובע כללים בנוגע לקשר או מגע בין אנשים. אתה יכול לעתור לקבלת צו הגנה כאשר אתה מאמין כי בן משפחה או ההורה של י C'est vrai. עתירה לצו הגנה קרוי עתירה בעניין פגיעה במשפחה. השופט יראה אותך ביום בו תגיש את הבקשה לצו הגנה. השופט עשוי להעניק לך צו הגנה זמני. צו ההגנה הזמני יישאר בתוקף עד הדיון הבא בבית המשפט. לקבלת מידע נוסף, ראה עלון ליפט "צווי הגנה".

אם ברצונך בעזרה בעת הגשת הבקשה לצו הגנה, פנה לנציג ארגון אופק בטוח ב Le 38-6E est allumé.

N'hésitez pas à nous contacter. ה במשפחה אומנת, פנה לשירות לילד בעיר ניו-יורק (אשר בעבר נקרא המנהל לשי רות הילד) הממוקם ברח' גרנד קונקורס 2501 ,קומה רביעית. באופן וולונטרי משמעו בהסכמה.

Il s'agit d'un projet de loi sur l'année 2018-18. entre 161 et 248 . לקבלת מידע נוסף, ראה עלון ליפט "הליך חסרי ישע".

כל תיק אחר, פנה לחדר עתירות, 70-7 בקומה השביעית, ואמור לפקיד איז ו עתירה אתה מבקש להגיש

Et vous?

1 . הבא איתך עט על מנת שתוכל למלא את הטופס.

2 . הבא איתך משהו לקרוא הואיל וזמן ההמתנה עשוי להיות ארוך.

3 .

4 . אם לא, יימסרו לך מסמכים למסור (לתת) למשיב ומועד בו יהיה עלייך לחזור לב C'est vrai. Je vous conseille de le faire.

5 . מסור למשיב, הצהרת מסירה, והנחיות כיצד עלייך לבצע את המסירה. ראה עלון ליפט "מסירת כתבי בית דין" למידע על הדרך בה עלייך למסור מסמכי ם אלו ומה עלייך לעשות עם הצהרת המסירה.

Est-ce qu'il y a une raison pour laquelle vous êtes en train de faire quelque chose?

הבא עותק מהעתירה ועותק נוטריוני של הצהרת המסירה. בנוסף, הבא עימך כל מסמך אחר בעל חשיבות בנוגע לתיקך, לדוגמא, תעודות לי דה, צווי בית משפט ישנים, תמונות, דו”חות משטרה, קבלות, הצהרות חשבונות בנת Je suis en train de le faire.

השתדל שלא להביא את ילדך לבית המשפט. בבית המשפט קיים מרכז לילדים, אולם מותר לך להשאיר את ילדך שם רק כאשר א C'est vrai. אם הדבר אפשרי, השאר את ילדך בבית עם שמרטף. המרכז לילדים ממוקם בקומה השביעית. המרכז לילדים מופעל על ידי ארגון הקרוי אופק בטוח.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

Eh bien. אם אין באפשרותך לשכור את שירותיו של עורך דין, יהא באפשרותך להביא את בית המשפט למנות עורך דין שייצג אותך בחינם. N'hésitez pas à nous contacter.

Est-ce qu'il y a une raison pour laquelle tu es, ou quoi?

C'est vrai. האזור הינו אולם בית המשפט. Je suis en train de le faire. N'hésitez pas à nous contacter. N'hésitez pas à nous contacter. לעיתים הקצין יימצא בתוך האולם. אל תכנס אל האולם – המתן עד אשר הקצין יצא החוצה. לעיתים הקצין יצא החוצה ויאמר לכל הנוכחים בחדר הקבלה “להירשם עבור מספ ר אולם”. Il s'agit d'une question, d'une question de temps, d'une question de temps. כאשר תגיע לראש התור, אמור לקצין כי אתה כאן וכי אתה מוכן. הליך זה נקרא “רישום« . אם הקצין לא קורא לאנשים להירשם, אתה יכול לגשת לקצין. המתן מחוץ לאולם בחדר ההמתנה עד אשר התיק שלך ייקרא.

אם אינך יודע לאן לגשת, שאל קצין בית המשפט או את נציג ארגון ליפט באולם הכניסה של בית המשפט. אם שכחת את המסמכים הנוגעים לתיק שלך, פנה למזכירות בית המשפט – חדר 17-8B בקומה השמינית – לקבלת עותק מתיקך.

Est-ce que vous avez besoin d'aide?

N'hésitez pas à nous contacter. C'est vrai. Oui. U לאחר מועד u ביום הדיוןהמכתב עלייך להביא לפקיד בחדר 10-8 בקומה השמינית. השופט ייקרא את המכתב הדיון יהיה עלייך לבדוק את תיק בית המשפט או לפנו Vous êtes prêt à le faire. אם אינך יכול להביא מכתב, פנה טלפונית לבית המשפט ושאל כיצד אתה יכול ל הביא לידיעת השופט את העובדה כי לא תוכל להתייצב במועד שנקבע לדיון.

אם לא תופיע לדיון במועד שנקבע, ובית המשפט לא יהיה מודע לסיבה בגינה ל Si c'est le cas, je vous conseille de le faire. Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à le faire fonctionner.

Est-ce que tu es en train de le faire?

כאשר התיק שלך נקרא, אתה תתייצב בפני השופט. עלייך להיות מוכן להסביר את טענתך באופן פשוט וברור. על מנת לעזור לך לזכור את מה שאתה רוצה להגיד, רשום את עיקרי הדברים בטר C'est vrai. C'est vrai. התייחס בדברייך רק לנושא בו מתמקד הדיון. N'hésitez pas à nous contacter. Il s'agit d'un réglage d'environ 80°. דע כי השופט עשוי להתפרץ לדברייך בשאלה או הערה.

ככל שתוכל לספק לבית המשפט יותר ראיות התומכות בטענותייך, מצבך יהיה ט C'est vrai. ראיות הן המידע המובא בפני בית המשפט על מנת להוכיח את הטענות בתיק. אם יש לך עדים (אנשים אשר יכולים לתמוך בטענותייך), הבא אותם איתך לדיון. השופט עשוי לתת להם לדבר. קח בחשבון כי הליך זה אינו משפט. אם השופט לא נתן לעדים שלך לדבר, הם יוכלו להעיד (לדבר) במשפט עצמו, אם אכן יתקיים משפט. משפט מספר פעמים עד אשר מתקיים משפט.

אל תתפלא אם השופט לא יקבל החלטה במקום. רוב התיקים בבית המשפט למשפחה לוקחים זמן רב עד אשר הדיון בעניינם מסת Oui.

Avez-vous besoin d'aide?

השופט עשוי להוציא oui. Il s'agit d'une question de temps. הכן מספר עותקים מהצו ושמור אותם במקום בטוח. אם הצו אשר ניתן בעניינך הוא צו הגנה, ממומלץ לך לשמור עותק מצו זה עליי C'est vrai.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

אתה מחויב לציית לצו בית המשפט. בטרם עזיבתך את בית המשפט, וודא כי אתה מבין בדיוק מה מצופה ממך על מנת שתוכל למלא אחר Oui. למלא אחר ממשמעו לעשות מה שהצו מורה. אתה עלול להיות מואשם בביזיון בית המשפט – אפילו להיעצר – על הפרה של צו ה Oui. להפר משמע לא לעמוד בכללים.

Est-ce qu'il s'agit d'une question de temps ?

אם הצו הינו צו סופי, הצו יישאר בתוקף עד אשר תיק חדש יובא בפני בית המש N'hésitez pas à nous contacter. Oui. אם הצו הינו צו זמני, הצו יישאר בתוקף במשך פרק הזמן הנקוב בו – בדרך כלל C'est vrai.

Est-ce que vous êtes en train de faire quelque chose?

אם אינך מסכים עם החלטת השופט, אתה רשאי לערער. ערעור הוא הליך בו אתה מבקש מערכאה גבוהה יותר לעיין (להסתכל) בתיק שלך. לקבלת מידע נוסף על ערעור על החלטת משפט, ראה עלון לרפט "כיצד לערעט Il s'agit d'une question de temps.

N'hésitez pas à nous contacter. ארגון ליפט ממליץ לכל היחידים המעורבים בהליכים בפני מערכת בתי המשפט למשפחה או בתי המשפט הפלילי להיוועץ בעורך דין.

Recevoir des mises à jour de Family Legal Care