Escapar Haga clic en el botón X/Escape en cualquier momento para salir de familylegalcare.org inmediatamente. Será redirigido a google.com.

שלילת זכויות הורה

מה פירוש הדבר שזכויותיי כהורה נשללו?

זכויות הורה הן זכויות המוקנות לך כהורה. כאשר זכויות ההורה שלך נשללות (טאר-מי-נא-טאד) פירושו של דבר שאתה לא יכו ל עוד לקבל החלטות לגבי ילדיך ובדרך כלל אינך יכול ליצור קשר או מגע עם ילדיך עד אשר הם יגיעו לגיל 18 .ליצור קשר פירושו לדבר או לראו ת. לעיתים, אם הילד שלך גר עם קרוב משפחה, הורה אומן או הורה מאמץ, אותו הור ה יכול שיסכים לתת לך לתקשר עם ילדיך. 18 בר איתך. אם הזכויות של שני ההורים נשללו, ניתן חוקית לאשר את אימוץ הילדים בלא אישור אותם הורים.

כיצד נשללות זכויותיו של הורה?

1 .שירותי הילדים של מדינת ניו יורק (בעבר, המינהל לשירותי ילדים או א.סי. אס.ה-א.סי.אס.בעבר נקרא בי.סי.דאבליו או סי.דאבליו.אי), או הסוכנות למשפחו ת אומנות הדואגת לילדך , הגישו עתירה (פה-טי-שהיין) בבית המשפט למשפחה ובה דרישה לשלול את זכויו ת ההורה שלך. עתירה היא בקשה. על העתירה לספק סיבה משפטית לשלילת הזכויות. הסיבה משפטית נקראת בסיס (דוגמאות יפורטו להלן).

2 .לאחר מכן יערך משפט הקרוי בירור עובדתי. במסגרת הדיון, ה-א.סי.אס. ינסה להוכיח כי קיים בסיס לשלילת זכויות ההורה. ה-א.סי.אס. יהיה חייב להראות כי נעשה ניסיון לאחד את המשפחה. איחוד פירושו לגרום לילדך לחזור לגור איתך. ההליך בו מראים לשופט כי היה ניסיון לאחד את המשפחה נקרא להראות מאמצים סבירים. (לקבלת מידע נוסף על מאמצים סבירים, ראה להלן.) בסיום הבירור העובדתי, הש ופט יחליט אם להורות של שלילת זכויות ההורה שלך או לא.

3 .לאחר בירור העובדתי, מתקיים דיון הוראתי (דיס-פו-זי-שהיין). בדיון השופט יחליט היכן יגורו הילדים. אם זכויות ההורה שלך נשללו, השופט יכול להחליט כי ילדיך יאומצו על ידי המשפחה האומנת או על ידי משהו אחר.

מהן הסיבות המשפטיות לשלילת זכויותיו של הורה?

חמש סיבות משפטיות עשויות להביא לשלילת זכויותיך כהורה. שתי הסיבות הנפוצות ביותר הן:

נטישה (א-באן-דון-מאנט): לא יצרת כל קשר עם ילדיך במהלך ששת החודשים שקדמו לעתיר ת הא.סי.אס או הסוכנות למשפחות אומנות בדרישה לשלול את זכויות ההורה שלך .

הזנחה קבועה: לא תכננת כל תוכנית הנוגעת לעתיד ילדיך ולא עבדת עם ה-א.סי.אס. או סוכנות המשפחות האומנות במשך למעלה משנה לאחר שילדייך הושמו בממסג רת משפחה אומנת.

קשה וממושכת.

אם הילדים שלי מושמים במשפחה אומנת, מתי תבקש הסוכנות למשפחות אומנות לשלול את זכויות ההורה שלי?

הסוכנות למשפחות אומנות יכולה להגיש עתירה ובה דרישה לשלילת זכויות ה 15 מ-22 החודשים מאז השמת הילדים אצל משפחה אומנת. זהו החוק. הסוכנות יכולה לעתור בדרישה לשלילת זכויות ההורה שלך עוד קודם לכן אם הורשעת בפשע חמור נגד אחד מילדייך. הרשעה פירושה שבית משפט קבע כי ביצעת את הפשע. בנוסף, הסוכנות יכולה לעתור בדרישה לשלילת זכויות ההורה שלך אם בית המ שפט קבע שזנחת את ילדיך. במקרה כזה, הזנחה פירושה שלא יצרת קשר עם ילדיך במשך ששת החודשים שקדמו להגשתה העתירה.

האם קיימות סיבות אשר יגרמו ל-א.סי.אס. לא להגיש עתירה לשלילת זכויות ההורה שלי?

כן. קיימות שלוש סיבות לכך:

כאשר ילדיך מטופלים על ידי קרוב משפחה.

כאשר קיימת סיבה טובה לפיה טובת הילד מחייבת שזכויות ההורה שלך לא ישל לו.

כאשר ה-א.סי.אס. לא עשתה מאמצים סבירים לאחד את המשפחה. מאמצים סבירים פירושם לפעול יחד איתך ולספק לך את השירותים וההפניות ה נחוצים לך על מנת להחזיר את הילדים לביתך.

האם ימונה לי עורך דין?

כן. יש לך זכות לייצוג בחינם של עורך דין מטעם בית המשפט בדיון בשאלת שלילת זכויות ההורה שלך אם בית המשפט סבור כי אינך יכול להרשות לעצמך לשכור א ת שירותיו של עורך דין.

האם אני יכול להימנע ממשפט ולשמר את זכויותיי כהורה?

כן. אתה ועורך הדין שלך יכולים לפנות ל-א.סי.אס או לסוכנות המשפחות האומנות ולהגיע איתם להסכמה בדבר פסק דין מושהה (סאס-פאן-דאט ג'אג'-מאנט). פסק דין מושהה פירושו כי אתה מודה בפני בית המשפט כי עשית מה שהסוכנות טוענת כי עשית (לדוגמא, הזנחת את ילדיך באופן קבוע). אם תסכים להודאה כאמור, הסוכנות תשתף איתך פעולה לקביעת תוכנית אשר תב יא להחזרת ילדיך אל ביתך בתוך שנה. אולם, אם לא תמלא אחר תנאי התוכנית, יתכן וילדיך לא יוחזרו אלייך.

אם הפקדתי את הילדים באופן וולונטרי בשירות משפחה אומנת, האם זכויותיי כהורה ישללו?

כן. הדבר יכול לקרות אם ה-א.סי.אס או סוכנות המשפחות האומנות יקבעו כי מאז ש ילדיך הושמו במשפחה אומנת לא פעלת ליצירת תוכנית ריאלית להחזרת ילדיך.

על מנת להוכיח זאת, ה-א.סי.אס יהיו חייבים להראות כי הם ניסו לסייע לך לא חד את משפחתך. אם בידך עותקים של המסמכים שקיבלת מהסוכנות ושל כל התכתובות לך איתם, מ סמכים אלו יוכלו לסייע לך להראות מה הסוכנות עשתה או לא עשתה על מנת לסי יע לך לאחד את משפחתך.

מה אם זכויות ההורה שלי כבר נשללו?

אתה זכאי לערער על הצו. צו הינו החלטה של השופט. גבוהה י ותר. בבית משפט למשפחה, ערעורים חייבים להתקבל בתוך 30 יום מהיום בו ניתן הצו . לקבלת מידע נוסף, ראה עלון ליפט “כיצד לערער על צו בית המשפט למשפחה?”

מה אם אני נמצא בבית סוהר או בבית מעצר?

אם אתה נמצא בבית סוהר או בבית כלא, חשוב כי שתשמור על כמה שיותר מגע עם ילדיך. שמירת עותקים ממכתבים ששלחת לילדיך ורשימות מדויקות של שיחות עם וביק ורים של ילדיך יסייעו לך להראות כי לא נטשת או זנחת את ילדיך. לקיחת חלק בתוכניות במסגרת שהותך בבית הסוהר או בית הכלא יכולות לסייע לך להראות כי אתה מתכנן תוכניות כיצד לדאוג לרווחת ילדיך לכשתשתחרר.

דע כי גם אם אתה בכלא או בבית מעצר, עומדת לך הזכות לבקר את ילדיך. ה-א.סי.אס אן סוכנות המשפחות האומנות הדואגים לילדייך חייבים להביא את ילדייך לבקר אותך בכלא או בבית המעצר. רישום מדויק של ביקורים אלה יסייעו לך להראות כי לא נטשת או זנחת את יל דייך.

האם אני יכול לוותר על זכויות ההורה שלי באופן וולונטרי?

זכויות ההורה שלך יכולות להסתיים באופן וולונטרי (וואו-לון-טארי) אם ילדייך מצויים בהשגחת משפחה אומנת ואתה מסכים עם בית המשפט כי טובת הילדים מחייבת כי הם יועמדו לאימוץ. הדבר נקרא הסכם ויתור (סו-ראן-דר אג-רי-מאנט). ההורה שלך.

האם אני יכול להציב תנאים בנוגע למה שיקרה לילדי אם זכויות ההורה שלי י ¿שללו?

אם משהו רוצה לאמץ את ילדייך ואתה מסכים לך, אתה יכול לחתום על מסמכים ה מעידים על הסכמתך לשלילת זכויות ההורה שלך על מנת לאפשר להליך האימוץ ל קרות. אתה יכול להעמיד כתנאי שאתה או קרוב משפחה אחר יורשו לבקר את הילדים לא חר האימוץ. אתה יכול עוד להעמיד כתנאי שרק אתה מסוים, לדוגמא קרוב משפחה, יוכל לאמ ץ את הילד. הדבר נקרא הסכם ויתור מותנה (קון-דיש-יונאל). השופט , ה-א.סי.אס או סוכנות המשפחות האומנות חייבים להסכים לתנאים שהצ בת בהסכם בטרם גיבושו הסופי של ההסכם.

אין במסמך זה לשמש תחליף להיוועצות עם עורך דין. ארגון ליפט ממליץ לכל היחידים המעורבים בהליכים בפני מערכת בתי המשפט למשפחה או בתי המשפט הפלילי להיוועץ בעורך דין.

* הופק בתמיכת קרן דוד ברג.

Obtenga actualizaciones de Family Legal Care